Bewertungen von Biej de Meule Sint Odiliënberg

Neue Beurteilungen

5.0
Mo Vaessen
24 Februar 2024

Top geregeld

W
24 Februar 2024

Hoi, normaal ben ik altijd heel tevreden maar gisteren was de patat koud. het was dan ook wel koud buiten plus bezorging op de fiets..werkt niet echt. jammer

Antwort von Biej de Meule

Sorry voor het ongemak, dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn Als u even gebeld had hadden wij u binnen een paar minuten nieuwe frieten gebracht. Maar om meteen zo’n review schrijven zonder ons de mogelijkheid geven om het op te lossen vinden wij een beetje raar. Wat de fiets betreft: daar bezorgen we al de gehele winter mee en dat gaat perfect en hebben we nog geen klachten over gehad. Misschien dat als het kouder is we maar 1 bestelling tegelijk meenemen of zoiets. De auto is vanwege de kosten en het milieu niet rendabel binnen het dorp. Ik stuur u per mail een code om u te compenseren. Groetjes Rob

Greve
22 Februar 2024

Zoals altijd uitstekend

Mr T
12 Februar 2024

Bedankt voor de supergoede service!

Schijns/sevenich
9 Februar 2024

Super lekker eten

Kalee
5 Februar 2024

Alles prima , loaded fries hot chicken,kipsate,mini mexicano speciaal erg lekker. Friet had voor mij persoonlijk iets minder hard gebakken mogen zijn. Was onze 1e bestelling. Maar zeker de laatste niet 😀

Edward
4 Februar 2024
Dirk
2 Februar 2024

Lekkere frietjes en op de gewenste tijd geleverd helemaal top!

Harold
2 Februar 2024

Frietje waren te lang doorgebakken en daardoor heel donker en hard

Martijn
1 Februar 2024

Was weer genieten een aanwinst voor her dorp đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»

M
29 Januar 2024
roy
28 Januar 2024

helaas lang moeten wachten toen zelf gaan ophalen en de baas heeft het netje afgehandeld voor de rest super tevreden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mo Vaessen
27 Januar 2024

Top geregeld

Terry
27 Januar 2024

Weer fantastisch. En lekker werm

Harry
24 Januar 2024

Kwaliteit en bezorging prima ! 👍👍

Hub Vaessen
21 Januar 2024

Perfect geregeldp

Melina
12 Januar 2024

Helaas het verkeerde ijsje ontvangen dan wat ik had besteld. Voor de rest alles prima.

Tamara Heuts-Cremers
11 Januar 2024

De kroketten en bitterballen zijn heel erg lekker!

H.Moors
2 Januar 2024

Service uitstekend . Afgesproken goed na gekomen.

John Lahaye
2 Januar 2024

Biej de Meule is een verrijking voor ons dorp. Het assortiment is uiterst uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Het online bestellen is een fijne extra dienstverlening en gaat zeer makkelijk. Helaas is het niet mogelijk anders hadden we 10 sterren gegeven. We komen zeker weer terug Biej de Meule. Veel succes en tot ziens.

Peter
31 Dezember 2023

Vanaf camperplaats Roerdalen eten besteld. Prima service,heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd...top! Wij gaan er zekers vaker gebruik van maken als wij hier zijn. Bedankt!!

Freddy
28 Dezember 2023

Nette zaak, lekkere friet en gevarieerde snacks. Top 👍

Hendriks
27 Dezember 2023
Marc Maessen
27 Dezember 2023

Heerlijk, vers en superlekker zoals altijd

Terry
24 Dezember 2023

Lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cafe de rotonde
24 Dezember 2023
Raymond
24 Dezember 2023

Was weer heerlijk!

Rens
23 Dezember 2023

Eerste keer besteld , goed bevallen en lekker gegeten.

Rebecca
22 Dezember 2023

Heerlijk zelfgemaakte friet!

Visschers
21 Dezember 2023
Terry
21 Dezember 2023

Lekker

Leon
20 Dezember 2023

Er wordt een tijd doorgegeven wat positief is. Ald deze tijd niet gehaald wordt volgt geen nieuwe indicatie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Biej de Meule

Hallo Leon, de tijden zijn richttijden en tussen 17:00 en 19:30 kan het voorkomen dat we dit niet redden. Wij kunnen helaas niet iedereen gaan nabellen dat we de tijd niet gaan halen. Wij doen er alles aan om de bestellingen op tijd te leveren. Groetjes, Team cafetaria Biej de meule.

Gerard ypma
20 Dezember 2023
Polloni
20 Dezember 2023

Veel friet met zwarte stukjes dus blijft weinig friet over

harry
13 Dezember 2023

om 17;30 bestelling gedaan voor boerenschnietsel menu en kon om 18;00 ophalen. om 18; 20 ging ik naar buiten met alles gewoon koud en ook blije fris zat er niet bij...............1 keer en nooit weer.

Antwort von Biej de Meule

Hoi Harry, de Schnitzel was om 18:00 klaar en ookal 3x afgeroepen. U komt volgens de camerabeelden pas om 18:10 naar binnen gelopen, dus die Schnitzel stond al 10 minuten. Beetje raar dat u het nu op ons afreageert terwijl u zelf telaat was. Dat het blikje er niet bijzat is inderdaad wel onze fout, onze excuses daarvoor. Groetjes team Biej de meule

Wendy
12 Dezember 2023

Heerlijk gegeten, we zullen zeker vaker bestellen

Gerard ypma
10 Dezember 2023
Martijn
7 Dezember 2023

Was weer lekker ook een vriendelijke bezorger en lekker gegeten we komen terug

Antwort von Biej de Meule

Bedankt voor deze lovende review, daar doen we het allemaal voor. Groetjes, Team cafetaria Biej de meule

Josje Simons
4 Dezember 2023

Prima producten! Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Greve
2 Dezember 2023

Zoals altijd top!

Vogels
2 Dezember 2023

Er waren te veel kleine en harde stukjes frites bij.

Terry
30 November 2023

Snel en lekker

Gross
26 November 2023

Snelle bezorging en lekkere friet en snacks

E.S
24 November 2023
Terry
20 November 2023
Anne- Magré Janssen
19 November 2023
Bert Hendriks
14 November 2023

Heerlijke friet en snacks maar ik verbaas me iedere keer over het aantal mensen achter de toonbank.

Antwort von Biej de Meule

Hoi Bert, Bedankt voor de mooie review. Wat het aantal mensen achter de toonbank betreft , daar wil ik graag wel wat inzicht in geven. Wij hebben standaard 1 persoon bij de friet, 1 persoon bij de snacks, 1 persoon in de keuken en nog 1 bezorger. Dat lijkt soms erg veel maar in de spits hebben we deze bezetting nodig om alles vlot te laten verlopen. Groetjes, Team Cafetaria Biej de Meule

Anoniem
11 November 2023
Randy Beeren
7 November 2023

Het eten was heel erg lekker, complimenten voor de kwaliteit. Vooral de Black Angus Burger smaakte Ă©rg goed. Kleine tip: probeer iets te vinden om het eten een volgende keer warmer te kunnen bezorgen. Wij wonen in Montfort en vooral de frietjes waren al relatief koud. Dit kan natuurlijk ook toeval zijn i.v.m. de eventuele drukte, maar dit wil ik jullie als verbeterpunt meegeven. In ieder geval bedankt en tot een volgende keer!

Marc Hof
6 November 2023

Flinke smakelijke porties voor weinig geld. Kan jammer genoeg niet meer dan 5 sterren geven. Toppie dus.

Marianne Vrancken
6 November 2023

Ein bestelling loate bringe biej de toeskroeg van Rob. Ein verassing veur de mannen, snacks veur onger de formule 1 race. Wat hubbe ze genoate. Good bezorgd en het sjmaakte lekkerđŸ˜‹đŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

m palmen
5 November 2023

Toppie

Edward
29 Oktober 2023
Geert
28 Oktober 2023

Prima service!

Joop
27 Oktober 2023

Friet zoervleis was lekker

Marc Maessen
24 Oktober 2023

Heerlijk zoals altijd en mega punctueel met bezorging. Het blijft een plezier om te bestellen đŸ’ȘđŸ»

Gina
23 Oktober 2023

Voor de eerste keer besteld gisteravond. Het eten werd erg snel bezorgd en het eten was goed warm. Smaakte ook erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Biej de Meule

Hoi Gina, wij zijn erg blij dat het gesmaakt heeft. Dankjewel voor deze mooie review en tot snel 😉

Frank Janssen
21 Oktober 2023
Dion
20 Oktober 2023

Lekker eten

Frank
15 Oktober 2023

Heel lekkere frietjes. In een handomdraai geleverd.. zeker een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ypma
14 Oktober 2023
Bas eymael
13 Oktober 2023

frites waren helaas koud door een foutje van de bezorger

Antwort von Biej de Meule

Beste Bas , De bezorger had inderdaad problemen met de bezorg telefoon ja, daardoor stond hij op het verkeerde adres. Als u even contact had opgenomen dan hadden wij uw bestelling opnieuw gemaakt en zsm afgeleverd.

Greve
12 Oktober 2023

Uitstekend

Carola Scheffer
10 Oktober 2023

Friet kan beter. Harde stukken. Verder dik tevreden.

Antwort von Biej de Meule

Hoi Carola, helaas hebben we te maken gehad met mindere kwaliteit aardappelen. Wij zijn inmiddels overgestapt op een ander ras aardappelen en deze bakken een stuk beter.

Janssen
8 Oktober 2023

Qualiteit wisselt met else bestselling.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

wolters
8 Oktober 2023

het eten is goed eerst bestelling was ruim op tijd werd gebeld of het iets eerder kon .tweede bestelling ingegeven zo snel mogelijk was besteld op kwart voor zes kreeg een mail verwachten bezorging 18.35 werd echter om 19.25 bezorgd niet zo blij me maar eten is prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
2 Oktober 2023

Leuk de bestelling gebracht op de fiets.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joost
1 Oktober 2023

Weer een goede kwaliteit cafetaria/ frituur in de omgeving die bezorgd. Ook mooi duurzaam verpakt. Snelle bezorging.

Susanne
29 September 2023

De hamburger was minder dan lauw, maar alles was wel heel lekker.

Lianne
25 September 2023

Op tijd bezorgd, het eten was zeer goed en warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joop
24 September 2023
vivian
22 September 2023

Altijd lekker en snel geleverd

A Verheijden
18 September 2023
marcel
17 September 2023

Lekkere friet en snacks

Martin
7 September 2023

Prima eten . Zeer ruime porties !! Jammer van de kleine frietjes ze zijn snel koud.

Anne- Magré Janssen
2 September 2023
A.Blonnk
2 September 2023

Eten was smaakvol en voldoende. Keurig op tijd bezorgd.👍

Greve
29 August 2023

Het was weer top!

Hans Cremers
8 August 2023

Alles op tijd en prima verzorgd.

Mr T
5 August 2023

Top!

Josje Simons
5 August 2023

Helemaal tevreden !

Carola Scheffer
5 August 2023
Jean
1 August 2023
Rick S.
1 August 2023
L
31 Juli 2023
Tinus
29 Juli 2023

Erg lekker en goed optijd kids waren er blij mee

Mr T
27 Juli 2023

Black angus burger was iets aan de roze kant; had dus iets langer op de bakplaat mogen liggen. Maar verder lekker zoals altijd!

Ad Dierx
22 Juli 2023

Gewoon prima, aan speciale wensen wordt voldaan

Ramakers
17 Juli 2023

Alles smaakte super lekker. Zelfs onze familie uit Zweden vond het super lekker

Goertzsylvia,@gmail.com
11 Juli 2023
Ineke
11 Juli 2023

Geen verbeterpunten. Snelle, nette levering. Aan het gevraagde (frites beetje doorbakken) werd keurig voldaan.

Greve
8 Juli 2023

Alles top!

m
8 Juli 2023

Lekkere frites en snacks. Snelle thuisbezorging en nog mooi op temperatuur. Kortom super!

Petra
3 Juli 2023

Compliment: zeer snelle bezorging van lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jd
24 Juni 2023

Heerlijke frietjes met goulash . Alleen de bestelde mayonaise ontbrak. De bezorging netjes op de afgesproken tijd en geen extra bezorgkosten ondanks een kleine bestelling. Bestellen zeker nog vaker als we in de buurt zijn.

Corry Geraads
20 Juni 2023

Wij hebben een jÀgerschnitzel menu besteld en hebben zigeuner schnitzel gekregen en in de menukaart staat dat de waterfiets met 2 frikandel SPECIAAL is , dit waren dus 2 gewone frikandellen!! En het eten kwam een half uur voor de afgesproken tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Biej de Meule

Hoi Corry, allereerst sorry. De omschrijving van de waterfiets op de site is fout (heb het meteen aangepast) het is officieel 2 frikadellen met daarover een friet speciaal . Waar het mis is gegaan met de schnitzel weet ik helaas niet maar daar wil ik u graag voor compenseren, daarover krijgt u een aparte mail. Wat betreft de tijd, u selecteert zsm (zo spoedig mogelijk) daarna geven wij een uiterlijke verwachte tijd aan. Zodra wij dan tijd hebben maken we de bestelling. Als u de bestelling liever op een vast tijdstip geleverd wilt hebben kan dit. Groetjes team Cafetaria Biej de meule

Raymond
12 Juni 2023

To good to go deal was een super idee! En natuurlijk smaakte alles weer heerlijk.

Maurice Bekkers
11 Juni 2023

In tegenstelling tot de vorige keer was de schnitzel nog niet goed gebakken waardoor de buitenkant niet knapperig was en naar deeg smaakte en het vlees nog te taai was. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J Hendriks
3 Juni 2023

Alles prima

Henk Vos
1 Juni 2023

Complimenten